23 Mar 2016

Barış elçisiyim ama konuşamıyorum bu yüzden katil benim.



Ruhum bedenim içinde sıkışmış acı çekiyor sanki. Ruhuma eziyet ediyor bedenim. Bir patlama oluyor içimde. En acısından en büyük, an ağır yaralara neden olan bir patlama... En acımasız teröristin en acımasız eylemiyim sanki. Patlamış bir bombayım ama hala yaşıyorum, öldürdüğüm onca insanın ahıyla can çekişiyorum. Ağır geliyor.

 Tüm gezegenin üzerime geldiğini hissedebiliyorum. Beni öldürmek isteyen insanlar birbirlerini eziyor, izdiham oluyor. Sanki bunlar yetmezmiş gibi tüm günahlar üzerime yıkılıyor.  Şeytan ilan ediliyorum. Ağır geliyor.

Ruhum bedenime, bedenim ruhuma eziyet ediyor. Ben bir bombayım, kendi içimde patlıyorum. Binlerce insan ölüyor, ben hala hayattayım. Ağır geliyor. Ölmek için binlerce sebebim var. Ama hiçbir şey yapamıyorum. Bir bombayım ve patlayamıyorum. Bedenim ruhuma, ruhum bedenime eziyet ediyor. Korkuyorum.

Katil benim metaforik olarak, barış elçisi olamıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder